articole pentru copii

Politica de retur

Informatii despre politica de anulare si rambursare
Anularea comenzilor:
-Comenzile care nu sunt inca expediate se pot anula, trimitand un e-mail cu aceasta cerere la realizare.website@yahoo.com.

Anularea tranzactiei
– Dupa ce o plata a fost efectuata de catre cumparator, el poate anula tranzactia cat timp banca ii arata in contul lui ca tranzactia respectiva este in asteptare. Mentionam ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Rambursarea comenzii / Returnarea produselor si restituirea tranzactiei:
Conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna produsele primite in termen de 15 zile. Exceptari de la dreptul de retragere conform OUG 34/2014 art.16: produse care sunt susceptibile sa se deterioreze sau sa expire rapid precum si produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Pentru a respecta aceste masuri, va rugam inainte de returnarea unor produse sa ne scrieti un email cu aceasta informatie la realizare.website@yahoo.com, indicand comanda, data comenzii si produsele in cauza.

Cheltuielile de expeditie cauzate de retur, conform legislatiei, sunt suportate de client. Clientul va primi banii pe produsele returnate in termen de maxim 15 zile de la primirea de catre noi a produselor returnate, prin transfer bancar, conform legislatiei, suma returnata rezultand dupa ce se vor scadea taxele de transport. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la plata initiala.

Produsele returnate trebuie sa contina ambalajele orifginale, sa nu aiba semne vizibile de folosinta.